close

Yes, I Do怎麼唱? Yes, I Do歌詞!



作詞:林海峰

作曲:陳奐仁 for the invisible men / 何秉舜@goomusic

編曲:陳奐仁 for the invisible men / 何秉舜@goomusic

監製:陳奐仁 for the invisible men / 何秉舜@goomusic

我會永遠愛你我講一次全香港都知

個世界笑我肉麻亦堅持全因為你我願意

我細細個試過發奮去讀書考試

我諗住Yeah考第二結果你咪又係睇電視

也說過要去南華學踢波

咁收尾我要出嚟做嘢搵食呀咁咪冇咗件事囉

講我就威講恆心我輸無計

點解唉我明架

我願意鍾意天天改變歷史

三心兩意無謂簽廢紙

台係咁轉約咗實褪晏啲

我願意鍾意講多多我做啲

成日都變i do

多飲清水多睇好書玩詠春功夫

結果呢吓講好多次

咁我有第二啲嘢做譬如修身咪去踩單車同食雪糕HaHa

我放棄半馬競賽我邊抵錫Yeah

我爭幾呎似咩你睇我似咩

我願意鍾意將黑紙變白紙

反轉合約無謂交換介指

唔係講笑我都係個騙子

如果你鍾意風水師嗌BB

嚟受訓練i do

如果你鍾意翻一翻我歷史 (乜都噏咪在意)

全部開頭話得其實噏完做乜九成全部爛尾

明知我唔可以如果你都博一次

掌聲俾你勁啲 (喊一喊偉大啲)

承諾一次 (我認真架)承諾多次 (最後一次)

乘十九次 (多謝)是我畢生大志



小編告訴您:omusic免費聽歌APP服務是各家電信均可使用,小編就是用中華電信註冊成功,使用台灣大哥大、亞太Gt4G、台灣之星、遠傳或是家用WIFI都可以使用omusic服務唷!




特別幫大家整理 Yes, I Do影評




標籤: Yes, I Do youtube, Yes, I Do mv, Yes, I Do 錢櫃, Yes, I Do歌詞, Yes, I Do好樂迪, Yes, I Do星聚點, Yes, I Domega下載, Yes, I Do享溫馨, Yes, I Doktv, Yes, I Do好樂迪ktv, Yes, I Dokod, Yes, I Do下載
arrow
arrow

    xoxze559 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()